torsdag 30 maj 2013

Sommar?

Sommaren har anlänt till Kiruna!
Den här veckan har termometern visat stadigt över +20 grader och även om jag har varit lite tveksam om det verkligen är värme eller om jag hallucinerat så tog även jag på mig mina shorts i går för fösta gången i år.

Igår spelade vi Volleyboll och käkade mjukglass. Kom hem efter 21.00 på kvällen och även då iförd endast shorts och linne. Mycket härligt, även om jag har ett stort blödande sår i min själ nu när snön smält och försvunnit.

Men det är bara att blicka framåt och fokusera på försäsongsträning och allt man kan hitta på under sommaren i stället. Plockade fram longboarden i veckan och i går beställde jag även en cykel!
Det kan nog bli en rolig sommar i år igen!

Måste även säga att jag är hemskt nöjd med mina framsteg denna säsong, kan bocka av 360 mute, 540, 540 mute, 720 och sist men inte minst backflip!

/Fanny

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Ska du ta cykeln ner för backarna i sommar är tanken?

mamma sa...

Ja, jag tror det är det hon tänkt, håhåjaja :) Ta det lugnt

Cecilia sa...

Vad kul! :)