fredag 3 maj 2013

Livet är rätt bra trots allt

Hej,
Efter att ha varit enbent i snart en vecka har jag insett hur otroligt skönt det är att vara frisk och att jag har omedvetet klagat alldeles för mycket över onödiga saker. Jag måste tvätta, åh jag måste duscha, jag måste handla, jag måste hit och jag måste dit. Jag borde vara glad över att kunna göra dessa måsten alldeles på egen hand!

Fy skäms mig själv, när jag väl blir hel igen ska jag glädjas varje dag över att få vara frisk! Heja friska kroppar!!



1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, tänk så fantastiskt det är att få vara frisk, en och annan krämpa till trots, men ändå att kunna skutta runt som man vill när man vill :) NU SNART kan du också skutta runt som vanligt, även om jag som en orolig mor nog får tacka för att denna underbara säsong går mot sitt slut. Inte kul alls med skadade barn, ett djupt andetag och ta't lugnt säger jag mig själv...Tack för i helg kära ni, varit trevligt att ha er hemma//Kram