onsdag 8 maj 2013

Fyra dagars helg

Hej!

Den här veckan kommer som det ser ut nu att kvala in till en av årets bästa. Det började med väldigt bra besked från ortopeden, då sprickan i mitt knä är en lodrät spricka (bästa frakturen man kan få i ett knä) så behöver jag inte ha gips, fem veckors vila med lugna aktiviteter och rehab. Jag slipper tappa mina benmuskler!!

Samma dag fick jag veta att jag fått sommarjobbet jag sökt, hurra!! Som pricken över allt är det minisemester torsdag & fredag och idag har det varit fint väder här uppe i gränsen.
Hoppas ni också haft och kommer ha en jätte bra vecka, hej så länge!
Kram Kajsa





1 kommentar:

Unknown sa...

Är så glad för din skull, nu håller vi tummarna att rehab går bra. Nya tider och nya uppdrag, spännande. Hoppas ert toppenväder håller i sig däruppe. Kram kram