fredag 15 februari 2013

Veckans bästa och sämsta

Hej,

Tanken med dagens inlägg var att vi fyra skulle berätta vad veckans bästa och sämsta händelse har varit, tyvärr hann klockan bli sen och mest troligtvis har de andra redan hunnit somna. Det får helt enkelt bli jag (Kajsa) som ur egen hjärna presenterar förslag till samtligas bästa och sämsta med veckan som varit.

Kajsa- Veckans sämsta är utan tvekan min ihärdiga förkylning som hållit mig bakom lås och bom alldeles för många dar, höjdpunkten kom igår (torsdag) när dörren till motellrummet glömdes på glänt och jag fick springa ut en sväng i det fria.

Ida- Lungsäcksinflammation tar priset som veckans sämsta (ett plus med det är dock att hostan hon har visat sig vara botbar), veckans bästa måste vara när hon (vilket jag förmodar att hon har) spelat skiten ut grabbarna i Poker.

Ellinor- Veckans sämsta kan vara faktumet att hon varit tvungen att flytta fram hemresan, som plåster på såren har hennes käraste anlänt, vilket även tar platsen som veckans bästa händelse!

Fanny- Den här veckan blir stöten med överarmen mot biltaket Fannys sämsta händelse. Jag anar dock att resan till Lake Louise, veckans bästa, har muntrat upp henne tillräckligt för att undvika ytterligare konflikter med bilen.

Det får vara allt för idag, sov gott kram Kajsa

2 kommentarer:

Sofia sa...

Usch vad trist att sjukdommarna inte släpper sitt grepp. Trevlig att du summerat, även om downs inte är så kul så är det gott att höra om era ups! Krya på er och vänta rpå fler summeringar! Kram

Unknown sa...

Gillar inlägget, även om era downs framförallt sjukdomarna är trista att höra om och än värre att leva med. Men, tummen upp för att ni ser ups trots downs. Ta hand om er//Kramkram