onsdag 6 februari 2013

Vad är väl lite snö....

Några ynka centimeter snö har fallit här, vilket ju alltid är bättre än inget alls. Jag gillar ju dock inte snö så stannar hemma med min hosta och halsont istället...
Jag är nog även allergisk mot Kanada, med tanke på min konstanta hosta förra året också!
 Eller så kan det kanske bero på att man aldrig vilar, fast man ibland borde för sin kropps bästa.
Det är ju dock så förbenat tråkigt att vila, när alternativet är att åka en massa skidor.
Men men, jag ger detta en dag!
Ingefära, whiskey och bra musik så är jag som ny i morgon.
 Det vet jag!

Hälsningar Ida

På väg till lyckan

1 kommentar:

Unknown sa...

Men å det lät inte alls roligt. Hoppas du mår bättre idag? Annars hade jag ju kunnat kurera dig o så där men du är ju som en bit bort...krya på dig :)Kul dock att även ni får snö och inte bara vi.
Kram kram