lördag 5 april 2014

Inte alls bitter...

Det suger att inte kunna åka skidor, jag hatar det! Det är så jäkla tråkigt det bara kan bli. JA, jag vet att det hade kunnat vara värre, att jag bara har mig själv att skylla, att de finns dem som har det mycket sämre, att andra har varit i liknande situationer och att jag ska vara tacksam över att jag lever. Jag vet allt det och jag är tacksam och glad!  Det förändrar dock inte det faktum att jag älskar att åka skidor, det enda jag tänker på stundvis är skidåkning, det jag gör för att inte tänka är att åka skidor, det jag ser framemot hela sommarhalvåret är att åka skidor. Då är det väl inte så konsigt, snarare fullt normalt, att jag vissa dagar är lite putt över att jag inte kommer kunna åka på ett bra tag och att när jag väl kommer kunna börja åka igen troligtvis kommer vara stelare än stelast! 

Förövrigt var jag, Kajsa och Ellan iväg på en liten roadtrip till Norge här om dagen, det var roligt. Bjuder på en bild från det, som lite solsken på min arghet :) 

/ Ida 



2 kommentarer:

Sofia sa...

Ida släpp ut frustrationen bara, gott att du känner suget för skidåkning! Jag vill också säga att ni ser riktigt fräscha ut hela bunten! Kul att se din backflip Fanny!
Rocka loss!
Hade gärna hälsat på er i Gränsen, det har varit mina ljuspunkter de senaste vårarna!
Kram Soffan

Unknown sa...

Ja, arg, sur, irri och pissed off kan jag förstå att du är, det är bara att ryta...men skuld är inget du bör bära på. Ibland händer saker som vi inte kan ana, förutse eller förhindra, så är livet. Kom bara ihåg; vi är med dig, tänker på dig och ska försöka ställa upp när du behöver det :) Ska bli kul att ses snart. Ni är superfina på den bilden, härligt glada - det smittar av sig. Kram, kram//Mamma Päivi