måndag 14 april 2014

återfunnen motivation

Den senaste veckan har varit riktigt fin här uppe. Solen har visat sig nästan varje dag och ansiktet har fått sig lite lite färg!  Jag har fått veta att jag ska på röntgen i början av maj och ser det bra ut då kan jag börja träna lite lätt och småjobba. Känns oerhört bra och motiverande. Så jag beställde mig ett turpaket-skidor, dynafitbindning och pjux. Här ska det knallas, kanske nu inte upp på ett berg, men vad gör väl det! Bara jag får vara ute så : ) Tur att vi har så lång säsong här!! Den dagliga promenaden går lättare och lättare för varje dag, vilket känns skönt, måste komma i form tills maj! : )

I helg var det black bear open, var bland annat Fanny, Ellan och Marika ställde upp. Fanny och Marika vann sina klasser, riktigt roligt! Och grymt av Ellan att vara med på en tävling för första gången! : )

Det är väl det som händer och sker här uppe för tillfället : )

Hej så länge / Ida



Mys vid stranden



Finväder i gränsen! 

Skönt att promma i snöstorm! 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter fantastiskt bra och underbart med fint väder i fjällen. Såg dock att det idag var kolonnkörning upp, så förmodar att ni haft snö (och kanske storm, för här har det stormat). Bra kämpat Ida och ser verkligen framemot att få träffa dig imorgon :)//Kram kram

Sofia sa...

Wee hoo! Heja heja, och fräknar på kinden! Kram Soffan Ser ut som våren är toppen i år. Hoppas Påsken var fin.
Sofia www.komloss.com