onsdag 20 mars 2013

Vittangi

Hej!
Nu är vi hemma i Sverige igen. För tillfället i Vittangi, men till helgen blir det förmodligen Riksgränsen. Här hemma har jag passat på att ta det lite lugnt och har helt enkelt inte gjort så mkt. Igår tog vi en promenad på älven. Jag, Ellinor, Frida och mamma med hundarna.

Det är stor skillnad på vädret hemma och i Golden nu måste jag säga. Här är det nästan full vinter. Hur mkt snö som helst i byn och igår höll sig graderna under -10. Tror det var -25 under natten till och med.

Hursomhelst så fick jag, Kajsa och Ida inte med våra väskor från London. Men idag ska de anlända till oss vid dörren, så då kan jag äntligen packa upp och få tvätta och komma i ordning.

Vi höres! Kram / Fanny

Ellinor med Rick och Kompis

Kompis och Rick

Rick och Ellan på en prommis

Kompis och Frida

Frida, Kompis, mamma, Ellan och Rick på Torneälven.

Inga kommentarer: