torsdag 21 mars 2013

Längdskidor och hemkommet bagage

Äntligen har mitt bagage hittat hem från Arlanda. Mitt, Kajsa och Fannys bagage missade som sagt planet i London.
Kajsa och Fanny fick sitt här om dagen, men mitt kom inte igenom säkerhetskontrollen på Arlanda på grund av lufttuben till Abs-ryggan. Vilket både även Fanny och Kajsa hade i väskan.
Tydligen var det väldigt förbjudet, ingen visste någonting och ingen hade hand om ärendet heller.
Men men, nu är väskan hemma i alla fall tillsammans med allt innehåll och framförallt det viktigaste: PJÄXORNA!!!
I morgon blir det full fart till Gränsen för en veckas ledighet och åkning innan det allvarliga allvaret börjar igen! : )

Fick några väldigt fina dagar här hemma i Vittangi denna vecka i alla fall. Han bland annat med en skidtur på älven och umgås lite med käraste familjen.
Känns som att det kommer bli en toppen fortsatt säsong här hemma! : )

Hej så länge / Ida




1 kommentar:

Unknown sa...

Underbart att ha fått hem er, tjohoo kan man väl säga för vågen går ju inte så bra här. Toppen att vädret visade sig från sin bästa sida,våren är verkligen fin, säger jag igen och trots att jag mest tillbringar den inomhus. Men njut ni som kan :)//Kram kram