söndag 10 mars 2013

Soligt värre i Golden

Igår sken solen som aldrig förr vilket för tillfället syns lite väl mycket i bland annat mitt ansikte! Solkräm ja tack! En tur upp på Rudi´s blev dagens göromål. Sista dagen för Ellinor, Jim och Viktor vilka nu har åkt hem. Jag, Kajsa, Fanny och Anton har ännu en vecka kvar innan väskorna ska packas.

Känns dock, som vanligt, väldigt konstigt att tiden redan börjar lida mot sitt slut och ytterligare en Kanada vistelse är över.
Som tur är har vi ju större delen av säsongen kvar i Riksgränsen, vilket känns väldigt skönt!
Kan ju inte klaga på sju månader av skidåkning! : )

Hej så länge! / Ida
Fanny uppe på Rudi´s med Ozone i bakgrunden. 
 

Ellinor och Kajsa

Anton
Anton

Solen värmer lite för mycket på sina håll

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å, jag känner vårsolen värma när jag ser bilderna. Än en gång måste jag säga att naturen ser helt fantastiskt vacker ut. Ha det så skönt och ta det lugnt i vårsolen//Kram kram

Anonym sa...

Härliga bilder, ni ser ut att ha det skönt, men ta det lugnt och var rädda om er pussochkram/ Mamma Marianne