onsdag 21 november 2012

Fisk eller fågel?

Hallå!

Kom alldeles precis hem från backen, några duktiga själar hade skottat ihop ett fint hopp så Fanny och jag kände oss näst intill tvungna att ta oss ett par åk. Jag funderar dock över om jag är gjort för att befinna mig i luften på det där sättet, kände mig mer som en sprattlande fisk än som en flygande fågel.

Har tyvärr inte nöjet att bjuda er på bilder från idag, men kika in Viktor och Niklas teaser till 2-års projektet "In peace" i stället:

1 kommentar:

Päivi sa...

Dessa luftfärder har jag ju svårt att förstå, även om jag förstår att ni tycker de är härliga oavsett ni flyger som fiskar eller fåglar. Det varierar förmodar jag. Härlig start på projektet för killarna. Helt underbart vackert, blir glad om än med lite fasa över alla höga "hops o drops". De är verkligen duktiga :)Var rädd om er//Kram kram