tisdag 20 november 2012

en mkt skön låt

Jag(Ida ) och Ellan var på box nu ikväll. Det var bara vi två som var där, så vi fick oss ett "privat" träningspass. Riktigt skoj och väldigt tungt!
 Koordinationen är ju dock inte riktigt vad den borde vara, kände mig som en liten sparvel som boxades lite hit och dit och ibland även en rak höger på mig själv! Men men, jag säger som den kände W.Churchill “If you are going through hell, keep going.”
Kanske inte riktigt med samma betydelse som när det sades för ett x-antal år sedan, men jag tycker bestämt att bra ord och meningar är till för att upprepas. 

Hur som helst, jag har ju en förkärlek för att dansa. Hur dåligt det nu än må vara och se ut så är det i alla fall väldigt roligt och glädjegivande. Därför tänkte jag bjuda på en väldigt skön låt som avslut på denna dag! 





1 kommentar:

Päivi sa...

Hallå där du lilla sparvel. Håller med om orden och även känslan gällande dans men låten, hm... måste fundera en aning över den över en eftermiddagskafferast//Kram