tisdag 2 september 2014

Länge sen sist..

Hejsan,

Jag har haft ett ordentligt uppehåll från bloggen, all min lediga tid har ägnats åt sommarens vackra väder. Har en känsla av att jag inte är den enda som har haft det så!
Fingrarna känns ovana mot tangentbordet och hjärnan har förlorat förmågan att bilda de enklaste meningarna. Det är dags att väcka mig själv ur värmens bubbla och få ordning på tankar och planer inför hösten och vintern...

..men först en första tillbakablick över min sommar:





















1 kommentar:

Unknown sa...

Syns att du/ni haft en underbar sommar. Så fantastiskt mycket ni hunnit med och jag är så glad att jag fått vara en del av detta. Underbara bilder att plocka fram i smällkalla mörka vintern då inga aktiviteter är möjliga (om såna dagar eg ens finns). Härligt!Kram, kram//Päivi