torsdag 8 maj 2014

En riktig lyckans ost!

I måndags var jag på röntgen och fick höra att allt ser väldigt bra ut och att jag får börja med träning och sjukgymnastik! WOHO!!!!! Så i tisdags provade jag mina nya turskidor hela vägen från Katterjokk till nordalsköket och igår var jag, Ellinor och Elin in till soldalen. Det går inte så fort, har fasiken inte mycket krut i kroppen och jag vill inte pressa mig så hårt än, men det kommer och det är väldans roligt iaf : )

/ En lyckans ost!

Två krokar och två skruvar håller ihop skiten! 
I soldalen 




Soldalen

























1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt, du är en kämpe och klokt att du tar det lugnt nu. Det brådskar ingenstans, även om det nog är svårt ibland att tänka så. Finfina bilder och än en gång får jag lov att säga att ni verkar ha haft en underbar vår. Ha det gott/Mamma Päivi