måndag 24 mars 2014

En nacke helare

Veckorna har flugit iväg, vilket jag för en gång skull tycker är ganska skönt. Snart åtta veckor sen olyckan/operation och igår fick jag ta av mig nackkragen!!! Helt ofattbart hur bra det har gått och att jag redan får börja röra på huvudet, om än det nu inte går så fort så går det ändå framåt. Förhoppningsvis får jag också börja träna lite lätt i maj/juni! Jag hade ju stora planer på att jag skulle lära mig massa nya saker från böcker och sånt. Tiden har dock inte riktigt räckt till. Men jag har iaf lärt mig spela NHL på x-Box och hängt mer på grönan än vad jag gjort under mina två gångna säsonger tillsammans. Jag kanske inte kan rabbla upp Sveriges alla kungar(varför man ens skulle behöva kunna  göra det?!) ,men jag har haft roligt iaf och det är väl ändå det viktigaste! 

/ Ida 



3 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart, du är en kämpe och en härlig person med en fantastisk inställning till livet och allt vad det för med sig. Vi har alla något att lära oss av dig, tack för att du finns :)//Kram säger en otroligt tacksam Mamma

Sofia sa...

Tusan attans vad himla bra! Håller med Päivi du är tjuren från Vittangi och jag saknar ditt sällskap! Ser fram emot att träna ihop, vi har ju några burpees (hur det nu stavas) att kämpa oss igenom innan jul! Framåt ett steg i taget och ha så roligt som bara du kan under tiden! Kramar

Anonym sa...

Härligt Ida, att allt gått så bra :) Kram / Marianne