måndag 6 januari 2014

Snart bär det av!

Nu har jag införskaffat mig ett par nya innerpjux. Känns sjukt bra att jag äntligen tog tummen ur arslet och investerade. Dock är det än så länge pure pain att åka med dem. Men sakta blir det bättre. Har kört i Luossa de senaste dagarna och nu klarar jag åtminstone 2 åk innan jag måste kasta mig ut ut dem.

Får försöka köra in dem ordentligt nu den här veckan, för på fredag åker vi ner till min och Ellinors storasyrra i Linköping och nästa måndag bär det av till Schweiz / Disentis !!! Wohooo som jag längtar efter att få njuta av lite puder.

När vi kommer hem hinner vi landa och packa om i hela en vecka innan det bär av till Riksgränsen. Sen kör vi säsongen ut där. Det känns riktigt nice att få vara på bästa stället på planeten!

Ha det göttans / Fanny


Inga kommentarer: