tisdag 24 september 2013

Graderna sjunker

Hej,

Jag nämnde i något inlägg tidigare att jag testat cykla downhill och att jag var sugen på att skaffa mig en egen. Igår trillade ett sms in att jag hade ett paket på bussgods att hämta ut, och där stod mitt paket med min alldeles egna cykel!
Idag premiärkörde jag den och det var hur KUL som helst! Dock hinner jag nog inte med speciellt många fler åk innan snön kommer, det har ju redan kommit några flingor och graderna kryper närmare och närmare vinter.

Aa, det är en rätt bra känsla jag har i magen nu, snart kommer snön och jag har en egen cykel, hurra!
Tyvärr fungerade det inte att lägga in den bild jag tänkt på cykeln (konstigt nog), den finns på Instagram eller så testar jag på nytt en annan dag!

Stretch trodde jag, sovplats trodde Rica

Ha det så bra /Kajsa

Inga kommentarer: