tisdag 22 januari 2013

Bruno släng dig i väggen!

Idag blev jag (fanny) åksjuk för fösta gången i mitt liv när vi var på väg upp till backen. Boysen hade inhandlat filmen Bruno, så vi tittade på den på vägen upp. Jäklar vad illa jag började må!
Jag är inte helt säker på om det var av själva filmtittandet eller om det var av filmen haha.

Vi byggade iaf ett hopp idag jag, Kajsa, Marika, Fredrik, Viktor och Erik.

Det blev riktigt bra och vi kan nog göra ganska mkt i det, någon annan dag..

Det var så himla ljust och konstigt ljus att man blev helt snurrig i huvudet. Nå väl, för Marika och Kajsa gick det ganska bra så de fortsatte hoppa medan vi andra drog ner för att käka lunch.


Bruno i bilen

Nu får det vara slut på denna snötorka! Jag vill ha snööö..

Jag droppar och landar i maaaassa snö


1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att må dåligt, det var inte magsjuka? Har det inte kommit nysnö på länge? Ha det bra ;) pussochkram / mamma Marianne