onsdag 3 oktober 2012

Fina höst och spinning.

En helt underbart fin höstdag har det varit idag! Jag har krattat Kajsas gård och lyssnat på sommar i P1.
Väldigt bra sysselsättning en dag som denna!

Senare följde Kajsa och Fanny med på klättringen, roligt med lite tjej sällskap för en gång skull!

Imorgon blir det spinning!! Har blivit helt frälst i det.
Efter passen hoppar jag upp och ner av glädje, får elit-idrottar-planer och svimmar i duschen av adrenalin!
För att på natten drömma mardrömmar om en evighetslång galet brant uppförsbacke! Min kropp och själ är nog inte riktigt överens på den här fronten.
Men men, med tanke på att mitt intresse för saker och ting brukar hålla i sig ungefär lika länge som det tog för mina orkidéer att dö (alldeles för fort) så är det nog ingen större fara för varken kroppen eller själen.
Så därför kör vi på!

Over and out!







1 kommentar:

Päivi sa...

UNDERBART med omväxling, men kanske bra om kropp och själ ibland också hinner i balans med varann :) Fina du på dina fina bilder, så skönt för Kajsa med en storasyster som dig. Kram