måndag 10 september 2012

Att klara av!

Jag och Kajsa tog oss idag en springtur i det småkyliga höstvädret, vilket resulterade i att Min första mil i hela mitt liv nu är avklarad! Kanske inte direkt något att skryta med 23 år gammal, men med tanke på att jag i princip blivit arg bara av tanken på att springa så är det en stor bedrift för mig!

Veckans mål är alltså avklarat för min del! Känns oerhört skönt och chansen till att ytterligare en eller två mil avverkas i livet är nog inte lika liten längre!

För övrigt så åkte jag mitt livs bästa åk här om natten. Branta berg, metervis med snö & alldeles alldeles underbart! Gåshuden kryper sig på när tankarna flyger iväg till vitare tider!





Härliga tider-höst tider

1 kommentar:

Sofia sa...

Snyggt! Bra jobbat brudar, nu kommer milarna att abra skrammla in!