torsdag 23 februari 2012

Hej!

Endast 4 dagar kvar här i Revelstoke.. Vet inte vad vi eller jag tycker om det!
Vi har dock kommit fram till en hel del saker vi saknar, här är några av dom:

Kaffe
Godis (lösvikt)
Bröd (ordentligt bröd, finskt surdegsbröd)
Kaviar
OST
Fil
Älg/Renkött
Bastu
BASTU
Hela sockar (Ida)

Vi saknar inte att köra bil, eller jag saknar inte att köra bil, egentligen saknar vi ingenting.
Vi fullkomligt älskar Kanada, framförallt älskar vi snön.

Här är två bilder från idag, det var en riktigt rolig dag med mycket skogshäng!




 /De tre vännerna och Kajsa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hem till mig så får ni basta hur mycket ni vill. Puss och Kram från Bullen

Cecilia sa...

Ja, ni verkar ju ha lite snö där.. :)

Päivi sa...

Ha, ha ser kul ut i snön, får mig att tänka på när man var liten och försvann i snön :)Jag blir så glad ändå att ni saknar nåt, jag saknar helt klart ER o nedräkningen har börjat. Håll er i skinnet så ses vi alldeles snart. Kram, kram/Mor Päivi

Anonym sa...

Ja en sak kan ni då inte sakna och det är SNÖ, det verkar finnas hur mkt som helst. Håller med Päivi saknar er :) Ha det bra pussochkram/mamma Marianne