torsdag 5 februari 2015

Chamonix

Har tillbringat en vecka i Chamonix tillsammans med Fredrik som kom från Verbier och med gänget som gör säsong där. 
En vecka full av blandade känslor. Jag har på nått sätt trott att allt skulle vara som vanligt efter ett år, vilket det ju givetvis inte är och det var nog ett litet uppvaknande för mig. Har iaf varit på sista röntgen och benen hade läkt ihop fint, men för musklerna kommer det ta ytterligare ett år att återfå full styrka. 

Men i det stora hela var det en riktigt fin vecka,sol, snö och super roligt att få hänga med alla :) 
Ser fram emot en vår i älskade Riksgränsen med allihopa! 

/Ida 
                       Uppe på Grand Montets 

                        Riktigt fint åk på GM 
                       Elin, Sanna och jag i Le tour 

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt att du fick en fin vecka med Fredrik och era goda vänner. Finfina bilder, ser ljuvligt ut. Jag tycker du gör det så otroligt bra, men att det nog är som du själv sagt tidigare - det mesta kan du göra men på ett annat sätt. Men, måste nog också uppmana dig att vara rädd om dig. Livet har mycket att erbjuda, bara man kommer underfund om allt det som finns. Kram min vän//Mamma