måndag 16 december 2013

Välkommen hem!

Hej,

Det tog en vecka innan jag vande mig vid mörkret här hemma, kändes underligt att vakna på morgonen och tro att man tittar rakt in i persiennen när det i själva verket var rakt ut i genom fönsterrutan. Nå väl, en aning naivt att tro att solskenet från Bali hängt med i väskan kanske?!

Annars måste jag säga att det var en bra tid att komma hem och en bra tid att vara arbetslös, musikhjälpen, pussel och ensamyatzy har förgyllt mina dagar, väldigt mycket soffa och väldigt lite aktivitet (skyller på den envisa förkylningen).

Har faktiskt rört på mig lite i form av snowboardåkning, hurra hurra, och mer kommer det bli, imorgon far vi (ett gäng) upp till Vassi för att leta bra snö att åka på.
Vad vi än hittar så lovar jag er en bild!
Tills dess, ha det så bra kram Kajsa

Kolla in Idas fotoblogg, där har hon lagt ut bilder från Bali!

Inga kommentarer: