fredag 29 november 2013

Åter till Kuta

Nu befinner jag (Fanny), Kajsa, Annalotta och Verran oss i Kuta igen. De andra har stannat en till natt i Ubud, men kommer hit imorgon de med!
Nu har vi hunnit avverka en hel massa ställen på ca en vecka. Kan checka av Uluwatu, Pandawa Beach, Nusa Doa, Padang padang beach, Balangan och Ubud. Det skiljer sig oväntat mycket från ställe till ställe måste jag säga. Men det som hittills har fallit mig mest i smaken måste vara Nusa Lembongan. Där var det riktigt fint och genuint. I liked it. I Balangan var det nästan lite för läskigt eftersom det var stenbotten! Not nice och tumla omkring i vattnet. Hade det varit lite mer högvatten än vad vi fick hade det nog känts bättre :)

Nu är det dock Kuta och dess omgivning som gäller till hemresan om en vecka.
Jag har planerat in (om jag nu nånsin blir kvitt min förkylning) en massa surf, Waterbom samt lite shopping inför julen!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!

Ida i Padang padang

Balangan Beach

Kajsa och våran polare i Balangan

Veronica, Kajsa och Fredrik i Ubud. 

Ubud

Fredrik, Kajsa och Verran. 

Erik och Viktor


Kajsa i Monkey Forest. 

Delar ut bananer




Inga kommentarer: