fredag 13 juli 2012

Semester

Jag har läst en riktigt bra bok. Nu är den tyvärr utläst vilket betyder att jag måste börja med en ny.
Det som oroar mig är att den boken ska vara dålig och döda min läslust.
Ungefär så mycket har jag att oroa mig över för tillfället, det känns med andra ord att semestern har startat!

Boken jag läste var: Hypnotisören, skriven av: Lars Kepler
Läste precis att den ska filmatiseras, vad roligt!!



Något annat som är roligt är att Kiruna har fått en bra summa pengar från tillväxtverket för att utveckla staden på ett eller annat vis. Förhoppningsvis blir det något vettigt av det!

Artikel om tillväxtverkets bidrag till Kiruna

Sov gott alla glada!!


1 kommentar:

anna sa...

åå ja den boken är bra! Läs den andra boken i trilogin också, pagainikontraktet. Den var också himla bra :) Vad härligt med semester förresten!
kram kram