lördag 26 maj 2012

Kvällstur den 22 maj

Att kunna gå på tur och få fin skidåkning den 22 maj kan man ju inte klaga på!
Nu börjar dock slutet av säsongen närma sig, i morgon är sista öppna dagen här i Riksgränsen.
Rummet ska packas ihop och skidorna får parkera sig för ett tag framöver. Buhu!
Känns dock väldigt roligt att man fortfarande efter fem månader av skidåkning kan ha sånt sug för det!
Har varit oerhört fina månader hittills detta år.
Fyllda av snö i alla dess sorter, underbar och mindre underbar åkning, massa nya människor och super mycket skratt och roliga minnen!
Jag tror att jag talar för alla oss fyra när jag säger att vi är hel nöjda!

Trots att jag absolut hade kunnat åka skidor ett bra tag till så ser jag ändå fram emot sommaren och allt vad den har att erbjuda : )


Ellinor och Cornelia på väg upp på Vassi


Vy ut över Riksgränsen med omnejd! 

3 kommentarer:

mamma sa...

Härliga bilder :)

Anonym sa...

Hoppas att ni kommer fortsätta med bloggen nästa säsong. Har varit så himla roligt att följa era äventyr. Massor av kramar från Bullen

Päivi sa...

Visst lever vi i ett fenomenalt land trots allt, Emma o co har haft +27 grader söderöver och ni har kunnat åka skidor :) Jag slutar aldrig att förvånas och glädjas över denna variation. Ska bli roligt att förhoppningsvis få träffas lite oftare någon månad framöver?! Kram kram